Hellre dricka än dansa

Sitter här och väntar på att isa ska dyka upp=)
Klockan 7 typ drar vi till stina för att göra oss klara och jag tror att kvällen kommer att bli jättemysig.
Peppen finns väl inte riktigt lika mycket som den brukar, men endå, jag tror att den kommer att infinna sig då jag är med mina älsklingsbrudar.

Haha det jag har mest problem med är klädvalet, som vanligt, hehe.
Åh vad tjejig jag känner mig idag. Det är nästan läskigt ju xD
Först skriker jag jättetjejigt då jag och Cia ramlade med cykeln (Vi är duktiga jag vet HAHAHAHA)
Och nu sitter jag här och nojjar över kläder.
Det går åt fel håll det här känner jag ;P

Aja, nu är isa påväg hit, anna ska också följa med så henne träffar vi hos stina, jag är glad.
Nu ska jag försöka dra på mig några kläder så jag inte är spritt språngande då isa kommer.
Puss på er!



Det går inte att ha tråkigt med er brudar:D + stina då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0