I know it's gonna be alright

Ännu en dag har gått, vilket betyder en dag närmare helg:)
Nån sa för ett litet tag sen att för att må bra så måste man göra veckodagarna betydelsefulla också, inte bara gå och längta till fredagen hela tiden.
Mina dagar är betydelsefulla, det är dom, men helgerna är den enda gången jag hinner med allt jag vill och hinner med lite vila också. Jag fullkomligt älskar helger.

I vilket fall som helst så känner jag mig rätt tillfreds med livet just nu, egentligen är det väl bara skolan och en till sak som spökar och förstör litegrann. Skolan är tyvärr inte så mycket att göra åt, och det där andra.. Det får jag lov att se till att jag kommer över helt enkelt.

Och till mina älskade vänner, om jag svarar t.ex "ja gärna, om typ två veckor?" då ni undrar om vi kan umgås så är det inte för att ni inte är viktiga, det är helt enkelt för att min tid räcker helt enkelt inte till just nu.

Åt just middag så nu är jag nöjd och belåten.
Dags att plugga lite psykologi kanske?:)
Hör av mig senare iaf, puss!♥


Kommentarer
Postat av: matilda

skrattgrop:]

2008-11-20 @ 18:51:31
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0