Jag är narcissist och spegelterrorist

idag blir en bra dag, hoppas jag ivarjefall.
har snart teater, sen slutar jag:)
Jag hoppas på att någon ska äta lunch här på skolan, sen ska jag till radion och efter det ska jag träffa anna.
Det blir väl att vi tar en fika eller något och pratar så det blir fint:)
Kvällen ska spenderas med läxor, vilket inte blir lika roligt, men behövligt iaf.

Annars så blev gårdagen lite konstig.
Jag är lika förvirrad som tidigare.
Men,men.
Jag överlever det.

Nu ska jag kika lite på psykologin så jag inte behöver göra hur mycket som helst hemma.
Vilket jag endå måste göra.
Jag har:
Psykologi x2
Matte
Engelska
Svenska

Usch, jag vill inte!
Aja, puss på er sötbarn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0