Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken

Var ju och såg mirrors ikväll, kom hem för en dryg timme sen eller så.
Iaf så var det jättemysigt och filmen var jättebra=)
Jag var rädd som ett as, det är mycket roligare att se skräck nuförtiden då jag blir rädd faktiskt.
Sen jag kom hem har jag sett sanningens ögonblick som mamma var gullig och spelade in.
Jag förstår inte riktigt varför jag tycker att det är så bra, men det är jävligt underhållande:D



Aja, nu ska jag tvätta bort sminket sen får vi se om det blir sängen.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hehe, boka inte upp dig för mycket nu bara :)



Jadå, nästa vecka nån gång blir jättebra :) Vi får bestämma nåt då det närmar sig.

2008-11-10 @ 02:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0