När det har snöat blir det annan akustik

Det är kallt i skell idag, minusgrader och man fryser såfort man går utanför dörren. Jg är ledsen för det.
Annars så är det mexicanasoppa till lunch idag, det kändes inte så roligt, för jag är hungrig som tusan, men aja, det ordnar sig. Fil blire väl=)
Har bara en lektion kvar nu, teater och vi måste försöka få något gjort. Annars blir det inget bra.
Efter det så drar jag till radion en stund, jag gillar att vara där, men det kommer att bli nå så jävulskt kallt att gå dit. Men det blir fint endå.
Och jag ska umgåa med Isa idag, vi ska mysa, prata,, promenera och så, det gör mig glad och den här dagen känns inte så jobbig längre. Vi pratade i telefon tills typ halv 3 igår, jag är rätt trött idag även om jag sov längre än tanken var, som vanligt.
Annars har jag väl inte så mycket att säga, förutom att det finns ingen plats som jag vill vara mindre på just nu än här i Skell. Av flera anledningar. Aja, jävla fittor.

Menmen, nu ska jag väl kika runt på lite bloggar och så och hoppas på att nån avmina flickor dyker upp.
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0