När sommaren kommer ska jag visa dig bättre dar

Sitter som vanligt här på D&T och väntar på att matilda och cia ska sluta sina lektioner och dyka upp.
Jag är så förbannat less på skolan, samma sak varje vecka.
Jag kan berätta exakt vad jag kommer att göra den här tiden nästa vecka, veckan efter det och veckan efter det.
Visst låter det spännande?
I varje fall så har jag bara kvar en lektion innan jag slutar.
Sen blir det lunch och efter det plugg på ainas med cia.
Efter det ska jag se om jag hinner träffa den andra bitterfittan ett tag innan hon far hemåt.
Åh, jag måste bara få berätta, ointressant och så men jag blev glad:)
Idag då jag stiger upp och går til datorn för att starta lite musik så möts jag av ett
 "Godmorgon min älskade bitterfitta, är du vaken?:D"
Dagen kunde inte ha börjat på ett finare sätt.
Efter jag förhoppningsvis har träffat Isa så ska jag hem och käka middag för att sen träffa Victoria.
idag blir nog en bra dag. Onsdagar är nog mina favoriter av skoldagarna
Kanske för att jag bara har två lektioner men :)

Ivarjefall så gick psykologin idag ut på att plugga till fredagens prov.
Jag säger bara, tack! det behövs-
Men jag tror att det kommer att gå bra. Det enda promblemet är alla jävla faser som man ska kunna.

Har väl egentligen inte så överdrivet mycket att skriva utan skriver mer för att ha något att göra.
Annars så har min rygg dött, jag har ont i min hand, magen är arg och jag har blåmärken på benen. Och just ja, min hals är förbannad också.  Men jag är faktiskt inte så grinig endå, vilket är praktiskt taget ett under. Kan ha att göra med att jag har sovit så bra i typ 2 dagar eller så. 

Haha måste bara säga att jens skrattar väldigt specielt då han är trött.

Aja, nu ska jag kika lite bloggar.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0