Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Livet leker.
Inatt sov jag över 9 timmar, jag har börjat sova hur mycket som helst.
För bara några veckor sen så blev jag inte ens trött innan klockan 2 på natten typ.
Nu är jag död där vid 11, kan ha att göra med allt plugg, slocknar alltid då jag ska plugga.
iaf, vet inte om jag gillar att sova så mycket, eller jag gillar att sova.
Men jag blir så jävla trött på dagarna och jag tar mig verkligen inte upp ur sängen på morgonen.
Allt sånt gick så mycket enklare då jag sov mindre.
Just nu håller jag helt seriöst på att somna.

Aja, slutpratat om det.
Idag blir nog en rätt bra dag.
Två lektioner kvar, sen ska jag antingen hem eller til staden.
Jag måste skicka in ett arbete, men det kändes så jävulskt drygt att fara hem då jag för en gångs skull inte har en massa plugg, eller okej, jag har det. Men inget ska göras idag hade jag tänkt.
Ikväll drar jag till Thomas för filmkväll med han och Victoria, det blir najs som tusan tror jag:)
Ska även sova där då the parents drar till träsket ikväll + att det blir närmare till radion imorgon.
Så det blir nog inte så mycket upptadering. Imorgon blir det folkparken med radion från klockan 10 till jag vet inte när. Måste fråga pelle då han ringer :)

Men nu ska jag läsa matildas blogg osv.
Vi hörs väl, puss på er babyyyys!♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Du stressar alldeles för mycket:) Jag tror det är därför du blir massa trött också! puss på dig gumman<3 hoppas du får en trevlig helg=)

2008-11-28 @ 12:00:25
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0