Och jag kan inte sluta tänka in dig i mina dagdrömmar

Jag hatar att må såhär, att känna såhär.
Men,men, snart kan jag förhoppningsvis sluta med det.
Hur allt än går så kan det bara bli bättre.

Vet ni?
Idag har jag faktiskt lyckats med att städa mitt rum:D
Jag skulle ha gjort svenskaläxa också, det har jag inte gjort, men jag är endå stolt över rummet.
Det såg riktigt jävligt ut innan, och nu ser det.. helt okej ut=)

Så nu ska jag se ifall jag hinner göra någon svenskaläxa nu medans jag väntar på att alle ska ha ätit.
Då kanske jag tillochmed kan bli klar med allt utan att måste sitta uppe halva natten just innan det ska lämnas in.
Önska mig lycka till babyyys.


ÅH, då jag städade hittade jag mina solgalsögon, ge mig sommar så jag får använda dom:D


Kommentarer
Postat av: matilda

lycka till D:

2008-11-25 @ 19:07:34
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0