Och jag räknar mig lugn

Varför är det fel att leva sitt liv på det sättet som man själv trivs med?
Varför ska alla lägga sig och säga att man borde
sova mer
träna mer
äta bättre
supa mindre
röka mindre
plugga mer
stressa mindre
ta tid för sig själv


Jag menar hejdär, jag mår bra av att leva på mitt eget sätt, kanske min kropp strejkar men jag är ju iaf glad.
Alla kanske inte vill leva så som ni säger är bäst.
Vad ger det om min kropp är i toppform om jag har så tråkigt och är så rastlös att jag helst bara vill slåss.
Och jag vill ju leva, massvis. Jag vill inte slösa bort en enda sekund. Så när ska jag ha tid att sova mm?
Aja, engelskan är slut nu. Så nu ska jag ta mig till teatern.
Puss på er som faktiskt orkar läsa.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja hör med honom om han har några planer :)

2008-11-24 @ 20:16:30
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: ante

men lilla vän man ska ju inte slåss har du sagt :P

2008-11-25 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0