Om du pendlar mellan kemiskt hög och helt naturligt låg

Nu då kvällsångesten kryper på så har jag faktiskt inte tänkt skriva ett sånt där inlägg som jag brukar, istället ska jag försöka skriva upp saker som gör mig glad istället. Kvällsångesten ska fan inte stanna ikväll.
Så här kommer saker som jag är lycklig över:

Alla mina vänner. Ni vet vilka ni är, ta åt er. Ni förgyller mina dagar och utan er skulle jag inte överleva. Jag älskar er.
Jag och Isa har hittat tillbaka. Ni förstår fan inte hur skönt det är. Du får mig peppad på livet, hur ledsen jag än är, ditt skratt gör mig lycklig, rätt igenom. Tack Isa, för att du är så underbar.
Jag har nästan alltid något att göra. Det blir inte lika mycket dötid som förut, jag mår aldrig så bra som då jag har ett fullpackat schema och det har jag nu. Visst blir det att bara sitta ibland, men varje dag hinner jag med något i varje fall.
Min familj. Dom är helt underbara, helt seriöst, bäst i hela världen är dom.  Mer behövs inte sägas.
Jag har hur mycket bra musik som helst. Jag är en sån som är beroende av musiken, den kan förändra mitt humör helt, och nu har jag musik som jag avgudar för varje humör. Det hjälper.
Skell betyder party, typ varje helg. Och även om jag vet att jag dricker för ofta och ibland för mycket så har jag aldrig så roligt som på fest, därför passar det in på min lilla lista. Jag älskar att träffa nytt folk och skratta som att ångesten inte finns där.


Favoritbrud och öl, kan det bli bättre?♥


Nu ska jag lämna datorn, byta om och så, sen ska jag se ifall jag kan sova annars ska jag ringa till isa och prata bort en timme eller två.
Och vet ni, ångesten har gått till bakgrunden och jag är tacksam över mitt liv.
Det är rätt bra faktiskt.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jens

Kan jag räkna in mig i kategorin Vänner? ;D hihi

2008-11-13 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0