Om jag ska dö så vill jag göra det med stil

Fick just veta att skolan är slut för idag, så nu är jag lycklig=D
Eller matten har vi inte och på svenskan skulle vi göra lite hemma så behöver vi inte gå dit. Härligt säger jag bara!
Annars så har dagen varit både bra och dålig, försov mig imorse, vaknade av att jag fick ett sms av matilda, klockan 09.05! Jag började alltså 20 minuter efter att jag vaknade så nu sitter jag här osminkad och hemsk.
Och min klass gör inte saken så mycket bättre då dom sitter och spelar nå jävligt dåliga musikalgrejer.
Jag vill gråta just nu.
Inte påriktigt, men p.g.a dom.
Men jag gillar ju dom egentligen så jag får väl stå ut :)
Okej, jag är väl inte sur på jens då. Puss på han:D
Annars så har det endå varit trevligt, jag och Cia spelade pingis på gympan, det var najs.

Snart så ska jag gå upp till tandläkaren och beställa tid, huvva!
Men eftersom min tand gick sönder först en gång och sen igen utan att jag har slagit mig eller något så måste jag typ dit.
Efter det ska jag hem, städa, sminka mig och göra läxa. Inte peppen.
Sen ska jag vara med Alle, hoppas på att det gör min dag lite mer peppande.

Nej nu ska jag kika runt litegrann innan jag går hem för att börja med allt jobbigt.
Puss på världen!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: HAHa, då kunde jag ju lika gärna kommit=) men jag hade faktiskt feber då jag kollade tempen! och ont i huvet har jag också >.< vad gulligt att du saknade mig :] och dedär me tanden ja tror ba att det är för att du är gjord av socker, sen då du dricker så mycket kaffe som du gör så går du bara sönder mer och mer :] puss på dig

2008-11-25 @ 13:49:49
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0