Utanför skriker världen att det blir en underbar dag

Nu känns allting lite lättare, precis som jag trodde:)
Till mat var det kassler och ris, som jag inte har ätit på ca 4 år eftersom jag har varit veg.
Det var gott men kassler var väl ingen höjdare, det var nog mest riset och den goda såsen:)
Iaf sen så gick jag ut på promenad med victoria, asmysigt och bra. Hon är bra.
Annars så fick jag en stooor chokladboll som pappa hade köpt för att dom andra brudarna i min familj har namnsdag idag, sen har jag pluggat matte med mamma.
Och idag gick det faktiskt bra så jag är ashappy för det=D=D

Nu ska jag fortsätta med annat, tänkte bara visa att jag fortfarande lever:)
Puss på er!



Och ja, jag tänker fortsätta lägga in bilder från helgen eftersom dom gör mig HAPPPPPY.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för en supertrevlig promenad :) Det är skönt med frisk luft då man är rätt klädd :) Nu behöver vi bara boka in Thomas för filmkväll, hehe!!

2008-11-20 @ 00:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0