Theres no point in crying

Helt ärligt så minns jag inte senast jag grinade så mycket som ikväll.
Och anledningen var något så dumt som matte.
ÅH GUD VAD JAG HATAR DET.
Jag skulle alltså försöka plugga litegrann eftersom jag ligger efter just nu.
Så jag slår upp boken och inser att jag inte förstår något alls.
Great.
Sen skulle mamma hjälpa mig och med hennes hjälp klarade jag lite iaf.
Men jag har ångest över det där, som tusan.
Jag vill vara duktig i matte.

Jag är nog trött idag, brukar inte överreagera riktigt såhär mycket.
Så nu ska jag plugga lite till tills Isa ringer, sen prata med henne ett tag, sen ska jag sova hyffsat tidigt ikväll tror jag.
Annars kommer jag inte att orka leva imorgon.
Fast imorgon ska jag först på staden med matilda, det blir fint
Sen ska jag och fika med amanda, och jag vet att jag alltid brukar bli rätt glad av henne
Så jag ser lite ljust på imorgon, iaf efter skoltid.
Skolan vill jag bara döda.
Just ja, måste bara slänga in att det positiva med dagen är att jag endå har varit rätt happy större delen av dagen och att jag faktiskt hann vara med Isa ett tag på staden. Hon förgyller verkligen mina dagar.
Aja, plugg nu.
Puss på er, hoppas att eran måndag har varit bättre än min♥

Slänger in ännu en happybild från helgen:)
orkar inte lägga in alla, så ni kommer att få dom såhär lite då och då:)



Kommentarer
Postat av: sara

Duktig flicka hahahahahaha!



Kolla in mina bilder från spanien.



Syns snart! Kramen

2008-11-17 @ 23:05:24
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0