Turn it all around and make it right

ibland önskar jag verkligen att jag någonsin kan tänka efter innan jag handlar/pratar/känner.
Allt kan bli så fruktansvärt fel ibland.
Men att tänka efter tar tid, och tid är något som det inte finns så mycket av.

Annars så insåg jag idag att såfort det hamnar ett måste framför något så vill jag inte längre.
Som då jag var påväg hem från skolan så kom tanken "Justja, jag måste ju ringa till Thomas ikväll också." Och jag vill ringa honom, jag vill vara där på fredag. Men med tanken måste så kändes det direkt jävligt jobbigt.
Varför är livet fyllt av måsten?

Annars så fick jag inte tid hos tandläkaren förrän 15 januari, och dit är det ju ett tag.
Hoppas bara att tanden min inte går sönder något mer.
För då blir jag lite ledsen i ögat.

Menmen, jag mår rätt bra idag.
Och mitt i allt som snurrar runt fortare än vad jag hinner med så har jag idag hittat en lugn plats så jag hinner andas.
Jag tror att allting, på något sätt, kommer att ordna sig.
Hoppas att ni har en bra dag älsklingar.



Happyface

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah vad är det där för bild:]

2008-11-25 @ 19:00:43
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0