Vilket jävla liv.

Idag har varit en såndär dag.
Jag har hunnit grina 2 ggr, en på svenskan och en i mysis.
På lunchen gick jag ifrån bordet då jens sa nått om mitt hår.
Jag orkar som inte idag, eller jag gör nog det.
Jag är bara lite trött och lättstött, men jag skrattar iaf rätt mycket också.
Något som faktiskt är rätt jobbigt påriktigt är att min rygg dödar idag. Ordentligt.
Jag tror inte att den har gjort såhär ont förut. Det börjar som just under axlarna och så går det nerför sidorna hela ryggen.
Jag längtar tills skolan slutar, då ska jag in till staden och träffa pååly. Det blir fint, men jag önskar som att jag skulle ha haft tid att sminka mig litegrann innan jag far till staden.
Men det ordnar sig.

Annars så leker väl livet tror jag
Är oftast för trött för att märka riktigt vad som händer.
Längtar typ tills imorgon tror jag, men usch vad rädd jag är.
Annars så har jag inte så mycket att skriva, sitter på D&T som vanligt och väntar på att engelskan ska börja.
Efter det är det bara teater sen slutar vi.
Jag peppar inte teater nånstans idag, jag vill bara sitta still, såfort jag rör mig så börjar jag nästan gråta för det tar så förbannat ont.
Aja, nu ska jag sluta klaga.
Är som endå glad någonstans där inne.
Veckan är typ redan helt uppbokad förresten, lyckat där.
Enda som jag inte är helt säker på vad som händer är lördagkväll, men vi får väl se vad som händer.
Inte party tror jag iaf, pengarna börjar ta slut påriktigt nu.
Menmen, annat nu.
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jag tror det, jag HOPPAS det :)<3

men jag vågar inte lova mig själv något, för då blir jag så ledsen ifall det skulle gå åt helvete, om du förstår

2008-11-24 @ 13:33:32
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: ante

du skulle få massage av mig om jag var där :]

2008-11-25 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0