Du tror att du är bättre än mig. Sug min.

Idag har det stått rätt stilla här på bloggen, har varken haft tid eller lust att skriva=)
Har inte så mycket att skriva nu heller, men jag tänkte väl tvärslänga in ett inlägg innan jag försöker ge mig på uppgiften att plugga. Haha nej har fortfarande inte lyckats alls, och provet är imorgon. Lyckad lollo.

Idag har varit en bra dag, eller det beror iofs på hur man ser det. Men jag räknar bort det dåliga och koncentrerar mig på det bra. Jag och isa har haft jättetrevligt och jag peppar livet mer än jag gjorde tidigare idag. Iofs så känns det inte riktigt lika bra som då hon var här, men dåligt känns det då inte. Vi har pratat, dansat, sepat oss och så och jag mår så jävla bra då hon är i närheten, tack hjärtat.

Annars så var jag in på radion en stund och träffade folket där. Det var trevligt att prata med Mirjam lite, har väl inte blivit så mycket i nyktert tillstånd så det var fint:)

Aja, nu ska jag försöka plugga, även om förhoppningarna att jag ska lyckas inte är så stora xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0