Bara sitt still och vinka inte knacka inte på rutan skrik inte

Imorgon är det fredag och jag är lycklig.
Jag ska knapra mariekex och klättra på väggarna tills jag somnar.
Isa&jag har rätt sjuka samtalsämnen, men jag gillar det som.
Vi sjunger Britney Spears och "jag ska måla hela världen lilla mamma"

Fick förresten tillbaka 2 prov idag och jag är nöjd, Nöjd påriktigt alltså.
OCH VI FICK SE DIABILDER. Det var jättefint!

JAG ÄR EN SNOKOFIL.
Eller en bil.
Okej, enligt Isa har jag en hippieblogg för att det alltid står en massa konstiga saker som inte hänger ihop.

Jag är lite smått trött
och jag måste egentligen plugga Psyyyyyyyykologiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
men vem orkar det då dom kan prata med jävla hippie/punkarsvin/bitterfitta/isa?

Nu ska jag inte sova men inte blogga ivarjefall
puss på er♥

Haha nu blev micken visst en kommunnick.
Aja puss


Kommentarer
Postat av: matilda

hahahha ååå<3

2008-11-21 @ 09:26:01
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0