Ta aldrig någonting för givet

Jag har försökt plugga, det har jag verkligen, men det slutar bara men att jag somnar hela tiden.
Matteläxan och psykologiläxan är iaf gjord.
Skulle egentligen ha pluggat till idé- och kulturhistoria provet också, men jag orkar helt enkelt inte.
Det får bli imorgon då jag har kommit hem efter fika med adam.
Funderar rätt seriöst på att gå och ta bort sminket, byta till pyjamas, ta täcket och sätta igång scrubs.
Halsen blir bara värre så det går inte åt rätt håll det heller.
Vilket inte är bra då jag inte har tid att bli sjuk just nu.
Trots allt så är jag endå på rätt bra humör fortfarande så det känns bra på något sätt endå.
Borde nog gå och lägga mig, men av någon anledning vill jag inte lägga mig tidigt ifall du skulle få för dig att höra av dig.
(som om det någonsin skulle hända. Men endå.)

Aja, ska inte skriva mer nu. Börjar nog bara tänka på skit då.
Hoppas ni har haft en bra början på veckan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0