As I came home on Monday night as drunk as drunk could be

Sitter i datasalen i D&T, hade nyss engelska, oförberett prov, usch!
Iofs så gick det ganska bra, det var typ rätt mycket frågor, jag tror man kunde få typ 98poäng eller så om jag inte svamlar helt. Iaf så svarade jag på allt utom 4 grejer så det kändes rätt bra.
Nu sitter jag här och hoppas på att Cia och Matilda förstod att det var hit jag gick eftersom jag blev klar före dom, med det borde dom förstå tycker jag=)

Hittils har den här dagen varit rätt bra. Först svenska där vi typ aldrig behöver göra något, sen långlunch där cia var världens bästa och köpte kaffe till mig & matilda. Sen engelskan då, men det kändes som bra så jag är nöjd endå. Nu är det bara teater kvar innan jag har klarat första skoldagen den här veckan.
Det är härligt att måndagar är rätt lugna, det behövs:)

Sen börjar planerna för helgen krypa fram, det gäller bara att vi hittar någon fest vi kan fara på sen. Men jag menar, det är Skell, hur ofta hittar man inte någon fest?

Annars så insåg jag att jag har lyckats boka upp stora delar av veckan, vilket både stör mig och känns bra. Det enda dåliga är att vi har massvis med skola (eller okej, kanske inte så mycket, men jag är van att inte ha nått, då är det mycket) och jag kommer inte att ha så mycket tid att plugga. Det blir typ ikväll då jag har varit på staden med yster.
Men aja, det ordnar sig:)

Jag bryr mig inte. Bryr mig inte, bryr mig inte.
Usch vad jag önskar att jag menade det.

Aja, nu ska jag väl kika lite bloggar och så, fördriva tiden tills vi börjar.
En glad puss på världen, idag mår jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0