Vill bara ta mig lite längre än hit

Kom just hem efter en fika på waynes med Adam, det var fint, längesen jag umgicks med den pojken.
Jag fattar inte, det känns som att jag jämt gör saker, ändå är det så många som jag inte hinner träffa. På sätt och vis är det ju underbart bra, jag menar det betyder ju iaf att jag gör saker och inte bara sitter hemma sådär som det lätt blir.
Men jag saknar ju vissa människor.

Och jag har tänkt på en sak, jag har inte tänkt nämna namn nu, men ibland så kan jag helt tappa lusten att umgås med folk bara p.g.a av att någon som jag "ser upp" till har sagt något negativt om dom. Inte med mening, jag kan ju säga emot och så, för det är ju inget fel på dom. Men sen efter ett tag så har jag inte lust att umgås med dom längre. Fast jag vet att jag egentligen tycker om dom.
Jag förstår inte riktigt varför jag gör såhär, det är ju bara jävligt.
Aja, kom bara att tänka på det.

Nu ska jag snart gå och göra mig något att äta, börjar bli hungrig, har bara ätit lite fil och druckit kaffe idag typ. Så det börjar väl bli dags=) Efter det ska jag återigen försöka mig på det här med att plugga, även om jag inte brukar lyckas så bra hehe.

Sen tycker jag att om någon av er älsklingar vet av någon trevlig fest i helgen så kan ni ju höra av er?:) Vet inte riktigt än vars det blir och om jag inte vet snart kommer peppen att försvinna så xD
Usch nu börjar magen göra ont, dags för mat, puss!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja, man behöver typ alltid mer pengar! Jag satt och kollade lite idag på volontärresor. Inte visste jag att det var så dyrt att jobba gratis! Helt galet.

2008-11-11 @ 17:57:54
Postat av: matilda

sv:ja det menade jag :$

tack :D

2008-11-11 @ 18:33:21
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0