232.

Engelska igen. Grupparbete, vilket är lika med dator, igen.
Jag kan verkligen inte koncentrera mig, speciellt inte då det inte går så bra.
Vi ska skriva något skit om Ernest Hemingway. Weiii. Och jag ska skriva om nivet tiden då han skrev. Alltså om det är romantiken eller renässansen eller sån skit. Jag hittar inget. Det blir inget MVG i engelska iår, det är då något som är säkert.

Aja, humöret är endå lite bättre än igår. Fast jag är trött som fan, tog mig knappt upp ur sängen imorse. Det var mardrömmar och sånt igen. Så jag har inte sovit mycket inatt. Tur att jag sov rätt mycket under dagen igår.
Så vi får väl se hur dagen blir, om jag lyckas hålla humöret uppe och så. För idag kommer jag inte ha någon tid att sova föränn sent. Jippie. För jag gissar att jag kommer hem från fikat vid 9 kanske, och då ska jag ju ut på promenad, speciellt som jag sket i den igår för att få sova.

Nu är visst lektionen slut. Äntligen lunch. Eller ja, det känns som att klockan är 4 och vi ska få sluta.
Men,men. Jag kanske skriver något ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0