233.

Jag känner inte ens peppen för imorgon. Någonting är fel?
Åt middag på subway med systeryster, det var fint, hon är fin.  Sen så satt jag och Vickan på Kåffe In i typ 2timmar, det var också fint. Hela den här dagen har egentligen varit rätt så bra faktiskt.
FÖRUTOM att då jag skrev i mitt senaste inlägg att jag fick lunch, så kom jag på några minuter senare att nejdå, först en timmas matte. Roligt? Nej inte nånstans.

Iaf, jag är så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Eller kanske inte just nu, men på dagarna. Jag är så slut att allt jag vill är egentligen bara att sätta mig ner och gråta så jag slipper göra något. Så om jag verkar lite borta eller lite mer obrydd än vanligt så är det därför. Jag orkar bara inte riktigt bry mig på samma sätt som vanligt.
Och natten till idag blev inte så mycket sömn, mest bara mardrömmar och skit.
Så snart väntar sängen, har egentligen ingen lust att sova, men ska jag orka vara vaken hela natten imorgon så.

Äh, jag hoppas på att morgondagen blir bättre än vad det känns just nu som att den kommer att bli.
Jag hoppas att det blir trevliga människor, mycket skratt och kanske lite lycka också.
Imorgon är en helt ny dag, och jag får hoppas att mitt horoskop har rätt då det säger "Ditt jämna, goda humör ar en stor tillgång. Inget tycks rubba ditt lugn just nu."

Sängen nu, så hörs vi imorgon. Okej?



Även när allt är åt skogen. Kom ihåg att jag finns här för dig.

...och förresten, kan nån jävel lära mig att säga att jag inte har orken utan att göra människan i fråga ledsen?
Fan vad livet är komplicerat ibland.

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack<3

2008-10-03 @ 08:56:36
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0