234.

Sitter på skolan,  som vanligt. Vi har lunch nu, fram tills klockan 12.25. Sen har vi engelska, dator igen.
Jag börjar bli rätt skolless faktiskt. Men som tur är så är det bara två lektioner kvar, sen är det helg!
Även om det är kort så känns det bra. Men jag skulle inte säga nej till en till långhelg.
Fast om man tänker efter så är det inte särskilt länge kvar tills det blir lov.   För nästa vecka är v.41 och lovet är v.44. Det kommer nog att gå fort, med tanke på att vi faktiskt började v. 34 så har det hela gått rätt fort.

Aja efter skolan ska jag och Cia gå på staden, vi ska kolla på de nya väskorna de har fått in på nån affär som jag har glömt namnet på.  Sen ska jag gå omkring och se om jag hittar en annan jacka, för jag har bestämt mig för att lämna in den här och köpa mig en ny. Men det kommer att bli svårt att hitta någon som jag gillar mer. Men jag orkar inte en trasig dragkedja, sen så har det redan börjat släppa lite sömmar och så. Inte riktigt värd jacka.
Sen blir det hem för dusch och sminkning. Ikväll blir det parteyy, jag vet inte riktigt hur peppad jag är egentligen, men det blir nog roligt endå tillslut, det brukar det bli.

idag är jag bara trött och less igen. Det känns inte som fredag, det känns inte som att jag ska supa ikväll och det känns verkligen inte som att livet går som jag vill.
Sen så är allt bara så fruktansvärt förvirrat. Ena sekunden sitter jag och tänker att oj vad jag älskar livet, sen i nästa kommer jag på vad jag tänkte egentligen och undrar varför. För just nu är det inte sanningen.
Åh, jag vill bara gråta.

Och nu så fick jag veta att vi kanske inte ens kan vara i lokalen där vi skulle vara ikväll, dålig städning förra helgen ställer till det.

Gör min kväll bra och ring till mig och säg något sött. Okej?

Menmen. Nu ska jag avsluta bloggandet så ni ska inte behöva läsa mer gnäll.
Pussar på några, ta åt er om det känns rätt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

varför känner jag som dig.

äh, folk behöver inte läsa våra bloggar om dom inte orkar gnäll=( heheh tror vi är inne i våran gnällperiod...

du betyder mycket<3

2008-10-03 @ 11:59:11
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0