237.

Nu, efter en latte på kåffe in och några timmar på staden med cia så känns livet lite lättare och glädjen börjar sippra tillbaka. Tack för det hjärtat.
Iaf så har jag just ätit middag, duschen är också avklarad, nu är det sminkning och klädval kvar, sen är jag redo för vadsomhelst. Eller nått sånt. Redo för partey iaf:)
Kameran ska med ikväll och vi får hoppas att jag kommer ihåg att ta kort även fast jag inte har med mig anna till hjälp, hehehe.
Flogging Molly hörs här just nu, och jag är så fruktansvärt avundsjuk på mina vänner som ska och se dom. Har blivit erbjuden av två stycken att följa med. Men jag sparar ju som sagt till gran Canaria så det blev att tacka nej, med tungt hjärta.
Aja nu ska jag göra mig klar. Ha en bra fredagskväll allihopa!♥


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0