239.

Skrev just ett långt inlägg. Men det var bara sånt som jag egentligen inte vill skriva. För då säger ni bara sånt jag inte vill höra.  Så det tog jag bort. Bäst för alla.
Iaf.
Fredag - Fest i kajsas källare. Mysigt, men jag var för trött och det är bara onödigt med bråk.
Lördag - Fika med världens bästa anna. Tack för att du gav mig gläjde i några timmar<3  Sen finnträsk. Jag la mig för kvällen klockan halv9. Så det hann inte hända så mycket.
Idag - Blev väckt halv 12, varit med gamlingarna, sovit lite mer. Bara vilat helt enkelt.

Nu ska jag starta en film och bara vila. Jag orkar inget annat.
Den här dagen har varit åt skogen och jag skiter i ifall det blir födelsedagsfirande på fredag.
Jag saknar Sandra. Du är den enda jag vill prata med just nu.

Aja, hejdå världen. Imorgon är en ny dag. Nya tag. Puss.


Kommentarer
Postat av: moa-stina

varför skiter du i födelsedagsfirandet gumman? har det hänt något?<3

2008-10-06 @ 16:37:10
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0