241.

Jag kommer från: Född i skellhell, men kommer alltid att vara finnträskare innerst inne.
Jag heter: Lollo, men de flesta vet vem jag är som Xiang på apberget xD
När fyller du år: På torsdag! 9 oktober alltså:)
Tycker du om någon just nu: Hehhehe, kanske.
Om sex månader: Är det snart sommar, öl vid älven, gran canaria och såna trevligheter.
Jag samlar på: Minnen.
Gröna eller röda äppeln: Helst päron faktiskt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen alls.
Gillar du golf: Hahah minigolf ed söta folk är väl helt okej
Vilken tid gick du upp idag: skulle upp klockan 8, men den hann väl närma sig 08.40 
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, det har jag
Har du strumpor på dig nu: Två par strumpbyxor och ett par varma sockar^^
Hur svarar du i telefon: Hejdetärlollo/jaoo/hallå
Var vill du bo när du blir stor: Jag vill hinna bo på många ställen.
Är det okej att gråta: Ja, det är det-
När grät du senast: Igår.
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar/höst
Laddar du ner musik och film från Internet: Om jag svarar nej, tror ni mig då? (A)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, parta, handla, leva livet helt enkelt.
Bär du glasögon eller linser: Jag har utmärkt syn om jag får be.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hade jag klätt mig som jag gör om jag hade gjort det? xD
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Det beror på vad som ska göras under dagen.
Har du piercing: Öronen bara
Vill du gifta dig: Vet inte. Känner inte peppen men om man hittar någon som är great så varför inte? 
Vill du ha barn: Typ inte tror jag.
Solar du ofta: Inte särskilt-
Är du bra på att laga mat:Beror på vad och vem man frågar
Gillar du att dansa: Hehehehehehehe. Eller så inte.
Hur vig är du: Säger kylskåp dig något?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten oftast.
Vilken är din favoritglass: Mjukglass
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på att det blir svart, eller att man kanske blir spöken. Det går inte riktigt ihop.
Tycker du om sushi: Typ inte, eller jag har bara testat en gång, för två år sen typ.
Vad äter du helst när du ser på film: Tjockisar! Eller typ cheezeballs, cheezerings eller chips.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Jag vet tamigtusan inte. Olika från gång till gång
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Bruna med lite grönt
Vilka hår färger har du haft: Ljusbrunt, mörkbrunt, svart, rött/svart, det torde väl vara alla
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo, det har hänt
Biter du på naglarna: Typ inte, om dom inte har gått sönder så det blir vassa kanter
Är du beroende av något: Beror på hur man ser det.
Senaste låt du hörde: Nån av Amy McDonald=)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Kanske. jag har en hatkärlek till den här staden. Men jo.
Vem kramade du senast: Matilda tror jag.
Saknar du någon nu: JA.
Isåfall vem: Sandra Lundmark. Kom hem din jävla bög.
Hur många lampor har du i ditt rum: 2ien(varav 1 inte funkar) & 3ien
Vem ringde dig senast: Matilda ser det ut som<3
Vad är du allergisk mot: Inget tror jag
Var du glad igår: Nej, eller lite olika. Jag var trött
Vad är din favoritfärg: Jag gillar många färger. Det beror på
Sminkar du dig: Varje dag. Jag gillar smink faktiskt
Hur ser ditt rum ut: Stökigt och som jag gillade då jag gick i 8an.
Känner du dig värdelös: Fromtimetotime
Känner du någon som har tagit självmord: Nej
Har du somnat i skolan någon gång: Hehehe ja i nian. Rune väckte mig för att börja lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0