245.

Idag har varit en rätt bra dag faktiskt:)
Imorse då jag vaknade hade jag jävulskt ont i huvudet, så jag sket i två lektioner för att få sova bort huvudvärken, så jag har inte vart så mycket på skolan idag, mysigt=) Efter skolan så gick jag och anna på staden i jakten på byxor till mig, jag köpte ett par, men funderar på att gå tillbaks med dom. För jag har inga pengar kvar, jag är skyldig mor min 550kr och det är bara den 7de än. Och så känner jag mig inte riktigt bekväm i tajta byxor. Aja, vi får se vad som händer.
Sen så har jag varit till joel&magdalena med familjen. Dom berättade om sin kinaresa och GUD VAD JAG SAKNAR DET. Om jag kunde skulle jag sätta mig på första bästa plan. Jag vill verkligen tillbaka. Men just nu sparas ju pengarna till gran canaria, så vi får se vad som händer efter det^^


Imorgon har jag inga planer än, eller jag ska nog baka chokladbollar&städa men det tar ju inte precis hela dagen, speciellt som jag slutar 11.15. Eller just ja! Jag skulle kanske gå med Matilda&Kajsa på staden=) Men vil gärna göra något sen också så det är ju bara att ringa:)

Nu så ska jag fixa lite grejer sen så väntar väl sängen.
Det blir ju tidig morgon imorgon för att hinna uppvakta mamma på sängen innan hon stiger upp. Tårta till frukost, mums!
Så puss på världen, låt imorgon bli lika bra. Fast ge mig gärna lite pengar också;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Din mamma fyller år dagen före dig med andra ord? Väldigt nära att det blev på samma dag :)

2008-10-07 @ 23:02:14
Postat av: anna

KEEP THEm:):):):) eller så måste du köpa dom senare när du har mer peningar=*

2008-10-08 @ 09:30:27
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0