247.

Det här med firande på fredag. Jag vet att vissa av er är peppade på att festa med mig osv.
Jag vet inte riktigt hur det blir med allt. All pepp är borta pga tjafs och att vi inte har någonstans att vara.
Seriöst så funderar jag typ på att vara nykter, hemma och bara tjocka mig och se på film.
Det känns endå som att det bara skulle suga faktiskt, som att allt skulle bli fel och jag är inte taggad.
Men jag vet inte riktigt. Det största problemet är fortfarande lokal.
Så om någon har någon bra lokal så visst, annars skippar jag nog firande iår.
Att man blir 17 känns endå inte som något att fira.
Så så känns det just nu. Bara så ni vet.
Puss.

Kommentarer
Postat av: moa-stina

men asså, om vi är max 7 pers så får vi fara på Klas fest :) jag är bjuden dit och han sa att 7 pers går bra att jag har med mig! :D

2008-10-08 @ 17:09:25
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0