248.

Tack vare mina helt underbara kompisar så blir det firande på fredag. Kanske inte helt som tanken var från början, men jag tror endå att vi kommer att få det mysigt. Peppen början smyga sig på lite sakta och säkert.
Har blivit som gladare och gladare under kvällen, jag vet inte riktigt varför för jag har då inte haft roligt, typ pluggat och städat. Men jag är happyface endå. Lyssnar på asbra musik och inte ens matten får mig ledsen just nu.
Musiken spelar riktigt stor roll för mitt humör har jag märkt, och ny, bra musik gör mig nästan alltid glad. Så skicka bra musik och ni vill göra mig happy^^

Imorgon fyller jag år och jag känner peppen. Jag är som ett litet barn, jag tycker att det är jätteroligt och det känns lite spännande sådär att veta att dom kommer att komma med tårta på sängen och så. Även om jag redan vet vad jag kommer att få så är det lika roligt. Sen så är många av mina kompisar bögar<3 och har köpt presenter till mig fast jag typ inte har haft råd att ge något till dom. Elakt men gulligt, jag blir glad iaf.

Och sen så tycker jag att så många som möjligt av alla jag känner ska passa på att ringa och vilja träffas på fredagkväll, grattiskramar vill jag ha :D




Jag peppar nog party endå, tack för att ni gör som jag vill och inte som jag säger älsklingar.


Nu ska jag fortsätta plugga scenisk produktion och matte.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0