250.

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag kom nyss hem från Stina så jag är så glad så glad. Som jag alltid är efter jag har varit med den ungen.
Har även på mig världens finaste tröja, den köptes i juni(?) men har tills nu funnits hos stina i väntan på att hon skulle fixa till den. Nu är det gjort och den är skitsnygg. Tack hjärtat <3 Lägger inte upp någon bild här, men den ska användas imorgonkväll så ;)
Annars så har mor- och farföräldrarna varit här och firat mig och mor min. 600 kr kändes rätt bra. Jag vet inte men det är aldrig lika trevligt då dom kommer hit som då vi far till dom, aja fint att träffa dom iaf.
Spenderade nån timme på staden också eftersom vi fick sluta redan innan halv 2 så jag hann träffa Påål, albin och andra. det var rätt trevligt det med=)
Idag har jag även hunnit fundera rätt mycket, men det skriver jag om på en stund.
Just ja! Jag fick ju en ny mobil i födelsedagspresent, väl behövligt så jag är happy.
Av matilda fick jag en teckning (visst är den fin? Visst är den? ASG) Iaf, och så fick jag en jättefin barnbok som heter "När prinsessor fyller år" Jag blev jätteglad. Det passar verkligen mig faktiskt ;D


Och Salla ringde mig idag, jag blev så lycklig. Det känns verkligen inuti hur mycket jag saknar och älskar henne. Hon kommer nog hem till höstlovet förhoppningsvis, jag kommer typ att grina av lycka.

Det känns som att det var något mer jag skulle skriva, men det kommer väl sen. Nu ska jag plugga lite inför provet imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihih vad bra att du blev nöjd, puss hjärtegull<3

2008-10-09 @ 20:40:37
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0