257.

Här kommer en såndär jobbig lista. Förlåt=)

1. Tre namn jag lyssnar till:
Lollo, Louise eller eh?
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag nuförtiden anstränger mig för att leva.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag mest av allt vill ha sånt jag inte kan få.

4. Detta är jag rädd för:

Mörker, plötsliga ljud m.m
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Vänner, närhet, musik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
jag kan göra allt, jag är bäst!

7. Detta tycker jag om att göra:
PARTA, och typ umgås.

8. Detta vill jag göra just nu:
Parteyyyy

9. Bästa känslan:
Känslan av att någon faktiskt bryr sig

10. Värsta känslan:
Att inte höra till
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Många. Är lite kräsen här

12. Är jag kär just nu?
Vet faktiskt inte

13. Jag vill gifta mig?
Känner inte peppen just nu
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Jag vill hinna leva. Massor. Typ resa, festa, ta risker. Leva helt enkelt.

15. Min käraste ägodel:
Datorn eller telefonen kanske. Eller jag vet inte.

16. Något jag vill ha i present:
Hehehe jag fick nästan allt jag önskade mig förra veckan. Men en extern hårddisk och lite mer pengar skulle jag väl inte tacka nej till, hehe.

17. Detta har jag på mig just nu:
Strumpbyxor, underkläder, långt svart/rosa linne, stickad tjocktröja & jackan

18. Favoritkläder:
Typ mina byxor och något snyggt linne, fint och bra

19. Favoritdjur:

Hundar typ
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jag lyssnar på det mesta. Typ idag då vi ser film och VÄRLDENS skummaste låt börjar säger matilda "nu tänker jag typ på dig, du brukar ju lyssna på sånt här konstigt"  HHAHAHAHAHAHAH

21. Favoritlåt just nu:
Navid Modiri & Gudarna - God Damn

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Matte är mest tråk
roligast nåste jag nog säga att teatern är 

23. Stjärntecken:
vågen

24. En bok jag älskar:
jag älskar inte idag.

25. En film jag älskar:

jag älskar inte idag.
26. Tv-program jag gillar:
Finns många, men top model funkar alltid

27. Favoritdoft:
Sergio Tacchini - Best som parfym. Annars så.. hehe-

28. Detta äter jag gärna:
Stuvade kanske? Fast det börjar vara längesen. GODIS också

29. Dricker helst:
Alkohol maybe. Annars så typ vatten el. saft

30. Favoritgodis:
Söta godisar eller choklad. Inte surt iaf
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Playa del ingles baby!!!

32. Färg på mina ögon:
Bruna med en stänk av gräs

33. Min längd:
1.75

34. Jag tror på:
jag vet inte. allt och inget

35. Jag spelar:
livet är ett spel. Är du duktig så vinner du

36. Person jag beundrar:
Jag vet inte riktigt. Jag beundrar nog inte så mycket längre.

37. Så här bor jag:
Villa med the family

38. Antal döda krukväxter i hemmet?

hahah vet ej. jag tror dom brukar leva, förutom dom stackarna som hamnar i mitt rum

39. Det här tänder mig:
Come on baby, light my fire.

40. Det här gör mig avtänd:
Fossingar är ju ett säkert kort om ni vill ha iväg mig.

41. Favoritfärg:
Jag har ingen favorit, eller svart funkar ju alltid

42. Favoritcitat:
Slösa aldrig mer än en kvart av ditt liv på någon. Jag håller med min svenskalärare.
43. En hemlighet jag vet:
en hemlighet är ju bara en hemlighet om jag inte berättar den. right?
44. Bästa present jag fått:
jag gillar alla presenter. eller ja, dom flesta

45. Senast köpta skiva:
jag köper tomma skivor ibland

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Jag vet tamigtusan inte.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Jag vet tamigtusan inte.
48. Udda förmåga/egenskap:
HEHEHEHEHEEHH man ska inte fråga om man inte vill veta.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
TYp hej elefanten?
50. Vad lyssnar du på just nu?
Matilda som babblar om någon snubbe. (MINST typ det är jätteroligt  hehehehehehehehe snart börjar ditt humör smitta av sig)

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Vkanat, duschat, skolat, bloggat, sen staden, fika, plugga m.m.

52. Var är dina föräldrar födda?
dom växte iaf upp i finnträsket

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
på hemma datorn var det mobiltjafs

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Subway tro ja. fast jag gillar ju att äta maxmat med
55. När badade du i en pool senast?
Oj, typ på kryssningen?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Kag går tetaer fifan

57. Hur många barn vill du ha?
 
Jag skulle inte vara en bra mamma.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jag anser att det mesta går att lyssna på, men dansband gillas inte

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
jo, jag är ju 18 också-

60. Vad har du för TV-kanaler?
dom jag behöver typ. Fast inte nickelodeon:((((((

61. Har du åkt moped någon gång?
jag har ju som det tyyyyyyp

62. Har du busringt någon gång?
Heheheh jag och anna hela tiden förut-.

63. Har du fått felparkeringsböter?
som att jag någonsin har parkerat något

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
innan jag dör ska jag ha gjort det. fast jag är rädd. risker ska tas.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
hhehehehe geografin är ju som på topp men kina är väl långt bort? jag har varit i afrika med men vilket är längre bort? jag vet inte

66. Har du en egen trädgård?
jag har två

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
jag vet tamigtusan inte.men jag gillar prinsessor

68. Kan du alla orden i nationalsången?
jodå, från början till slut... not

69. Badkar eller duschkabin?
skumbad med levande ljus är avslappning på hör nivå

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
jag minns inte ens vad jag har sett för filmer

71. Favoritpizza?
jag vet inte, den enda pizzan jag verkligen har ätit på snart 3år är vegetariana. men förmodligen är andra godare

72. Chips eller popcorn?
Chips förfan. Popcorn kan gå och lägga sig!

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Jag har lagt av med läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Jordnötsskal är ju det enda jag röker ju 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Oyes, jag är ju miss universum för i helvete.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin, eller äpple. eller jag vet nog inte egentligen

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
jag och isa käkade på max natten mot lördag

78. Favoritchoklad?
blockchoklad. eller marabou med digistive

79. När röstade du senast?
jag minns nog inte tror jag

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
det börjar nog vara nån vecka sen tror jag

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Oja. På riktigt faktiskt

82. Är du bra på matlagning?
beror kanske på vem man frågar. jag kan iaf

83. Klarar du att tanka själv?
jag har aldrig testat faktiskt

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
då jag var liten beställde jag hem en skiva med 80talshits. jag lyssnar fortfarande på den ibland hhehe

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola är hyffsat bra

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
faktiskt inte, jag jobbar inte

87. Vad var det senaste du handlade?
godis igår med alle

88. Har du kräkts offentligt?
det har väl hänt.. ett antal ggr. Men det var inte mitt fel

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
jag vet tamigtusan inte

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej, inte alls

91. Har du ringt något betalnummer?
jag tror nog inte det

92. Kan man vara vän med sitt ex?
ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
min farfar

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
hahaha min mamma säger att jag såg ut som en apa

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
jag minns nog inte

96. Vad har du i din väska?
allt möjligt, det mesta finns

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
jag hoppar omkring i sängen som en galning och skriker att jag inte vill sova. typ.

98. Vad har du att vara tacksam för?
Hur mycket som helst

99. Var hittade du den här listan?
hehe jag minns inte. det här har legat här ett tag.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla som vill heheh .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0