254.

Sorry för dålig uppdatering, men jag har varit i träsket igen. Finnträsk alltså.
For dit i fredags efter party och kom hem för typ en kvart sen. Förvånande att jag hamnar vid datorn direkt? inte ens nästan. SÅ Matilda, jag uppdaterar så fort jag bara kan. För din skull. Oki?

I varje fall så blev fredagskvällen en höjdare, även om jag hamnade på max alltför tidigt och for hem alltför tidigt. Så här var det. Kvällen började hos stina med en massa fina brudar (Anna,Stina,Matilda,Isa&Amanda) Sen for vi till klas där vi var ett tag, jag och isa träffade Sebbe, Johannes och Simon som vi umgicks med resten av kvällen. Klas blev less och skickade iväg folk rätt tidigt, tyo halv 12 kanske, så vi for till max där jag träffade rätt trevligt folk. Hemskt folk också, men det skriver jag inte om på bloggen.
Tack alla för en trevlig kväll=)

I finnträsk har jag mest bara sovit och haft det bra, snart ska jag till nordanågården för att käka middag min mormor&morfar har varit gifta i 50år, så det ska firas.
Nu orkar jag inte mer. Puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad bra att du hade trevligt=D

2008-10-12 @ 16:13:29
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0