255.

Jag var för en stund sen på nordanågården och käkade med mormor&morfar, mona&jerry, thomas, mamma&pappa och cicci:) det var trevligt och jättegod mat, så nu är jag så mätt att jag vill spricka, hehehe.

Sen så kom ante förbi med en födelsedagspresent. han är dum i huvudet, nej men helt seriöst jag fick en parfym som jag har velat ha sen i somras men som jag inte har haft råd att köpa. Tack Ante, det var grymt snällt.

 
Världens underbaraste parfym som nu är min=D=D


Jag vet att allt inte har varit bra mellan oss, det kanske inte är helt bra nu heller. Men jag vill att du ska veta att jag inte går omkring och grubblar på det, att jag inte är arg på dig och att jag nu ser dig som min vän. Kanske inte på samma sätt som förut, det kommer jag nog aldrig att göra, men det känns bra att vi kan stanna och prata då vi syns på staden endå.
Tack för allt du har gjort för mig, jag kommer aldrig att glömma dig.

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi gillar som kameran ja köpte lite, fast har inte hunnit prova den än, men den är söt :]

å vad bra att du fick den=D så sjukt ändå ;O

2008-10-12 @ 23:47:40
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0