256.

Skolhelvete, igen. Aja, det funkar väl, fast jag är less som fan. Orkar inte riktigt lägga ner någon tid eller ansträngning på att lyckas, gud vad arg jag kommer att vara på mig själv då betygen kommer.
Iaf, fick veta av cia idag att jag och hon missförstått varandra, great. Jag trodde att hon skulle ringa om hennes pojke skulle komma in till staden och att ifall han skulle så var det vid 3tiden. Cia menade att det var säkert att han skulle vara där. Så hade jag varit i staden klockan 3 i fredags så hade jag fått mina cigaretter av henne, så till er jag har varit grinit på henne mot, jag menade det inte xD heheheh
Jag är så trött idag att jag vet inte vad jag gör ens. Jag vill bara skratta och gråta om vartannat. Men det ordnar sig.
Efter skolan ska jag och matilda gå på staden, vi ska dricka latte, matilda ska hitta en födelsedagspresent åt kajsa och så var det något mer vi skulle göra. Men jag minns tusan inte.
Efter staden så ska jag ta mig i kragen och göra teaterläxa och plugga inför matteprov. Kanske göra lite engelska också. Jag känner att det är dags nu, typ för fan lollo, nu skärper du dig!

Jag har som en oro i magen idag, vet inte varför eller något, den bara finns där och förstör litegrann. Skulle gärna veta vad den handlar om, menmen. Ingenting händer som jag inte kan ta.

Funderar på ifall den kommande helgen ska bli vit. Jag vet inte om jag känner peppen, men jag är så jävla less på att supa i skell. Det händer alltid samma saker, jag drar runt med samma människor, på samma fester, vi slutar alltid på samma ställe (max) Jag gör samma dumma saker, ångrar samma saker dagen efter, säger samma saker. Jag är less.



Playa del ingles baby!! Jag längtar som tusan. Bara det att det är typ 8månader kvar. Aja, tiden kanske går fort.



Nu ska jag inte skriva något mer så matilda blir glad och får läsa.
Ha en bra dag bejbes. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0