258.

En lektion till, sen är dagen slut och jag slipper vara här. Det känns rätt bra.
Snart börjar teatern och vi ska välja vilken saga vi ska leka med framför barnen.
Jag peppar inte så hårt men det blir nog bra endå. Jag börjar seriöst fundera på ifll jag valde rätt linje, jag tyckr inte att det här är särskilt roligt. Menmen. Jag tänker inte hoppa av. Men jag vill inte behöva göra monologen eller slutproduktionen. HUVVALIGEN.

Men jag är endå happy idag, jag tror att det är tröttheten som står för gnälligheten och så.
Ojdå, nu måste jag nog gå så att jag inte blir sen och maggan blir sur.
puss!


Bilden har ingenting med någonting att göra. jag vet-

Kommentarer
Postat av: matilda

ibland undrar man ju verkligen om man valt rätt linje. hm. men jag antar det. det känns bara jobbigt

2008-10-13 @ 15:10:03
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0