259.

SItter hemma,kom hem för två timmar sen kanske. Tanken var plugg egentligen, men tror ni att jag orkar? Det tror inte jag. Men ska jag försöka vara duktig och ta tag i det strax. Men om någon vill göra något ikväll så skulle jag nog inte säga nej? hehehe

Annars så har den här dagen funkat, eller jag har varit för trött för att fungera men dagen var helt ok. Eller engelskaredovisningen gick åt skogen men är det någon som är förvånad? Annars så har det varit rätt slött. God mat på subway, trevligt att umgås med matilda. Men jag har varit hur pratsugen som helst jättelänge nu (okej, typ 3 timmar xD) och jag har ingen att prata med xD kanske för att jag bara har strunt att säga, sånt strunt som jag inte kan säga till riktigt vem som helst.


Inte igår direkt, men jag gillar dig snuttan.


Jag har faktiskt inte orkat planera något alls för hela veckan så om någon vill hitta på något någon dag är det bara att ringa=)

Nej, matteprov imorgon, plugg nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

är det här ditt sätt att ge igen så har du lyckats:( urs vilken bild...

2008-10-14 @ 12:50:33
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0