260.

Nu är jag less på att plugga och jag har inte ens öppnat matteboken ens en gång.
För en halvtimme sen insåg jag hur fort kvällen har gått och att jag under den här tiden inte har pluggat något.
Så då städar jag soffan för att hitta matteböckerna, men hittar istället teaterläxan och inser att den skulle ha varit inlämnad i fredags. Great. Så nu har jag gjort kanske halva den och vill egentligen bara sova. Matten kommer att bli lidande tror jag. Fan också. Iofs så satsar jag inte på mvg i matte iår. Men endå.

Så nu ska jag skriva klart teatern, kolla igenom matten och sen väntar sängen. Blir väl att strunta i att jag har sovmorgon imorgon, stiga upp tidigt för att plugga matte istället. Hehehehehe eller nått.

Menmen, morgondagen blir nog fin endå. Cicci ska bjuda på fika efter skolan så jag har iaf något att se fram emot, puss på henne=)

Ibland älskar jag den här sidan. På något sätt tryckte jag nyss ner en knapp så allt försvann, men det fanns sparat. Annars finns det en risk att jag suttit och grinat nu heheh. Jag är för trött för att leva tror jag.
Och sorry matilda och mina andra skolbejbes imorgon blir nog en till dag med en waaaaay för trött lollo.
Aja, nu ska jag göra lite skola.
Puss!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0