261.

Skola xD Vi har teater och vi ska skriva manus till bortytingen, men vi är inte sådär superengagerade, eller jens är det. Han är den duktiga i våran grupp. Matilda är sjuk idag, jag bloggar ju som ni ser, cia lyssnar på musik och jag vet inte riktigt var jonatan gör. hehehe, fast jag är nog den som hjälper till mest tror jag.

Dagens planer blev sjuka och gick och la sig. Alltså är cicci sjuk och det blir inget fika. Bajs.
Så då vet jag inte vad jag ska göra idag, jag ska kanske ringa amanda och höra om hon vill umgås. Det skulle vara fint.

Cia spelar alkoholkollektivet nu, och tyvärr så kommer peppen för fest då. Men jag har redan sagt till min mor att helge ska vara vit. Aja, nu vet jag inte om vi får stanna här. men jag skriver mer sen. puss

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah, ååå :$ ja gillar er

2008-10-14 @ 12:52:59
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Jens

Jag är den duktiga eleven som alltid gör det som ska glras! tacka miig :D

2008-10-14 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0