262.

Står i centralkorridoren, fy vilka läskiga datorer dom har här nu, jag kände inte peppen. Aja, jag stårväl inte här så ofta att jag egentligen orkar bry ig. Kom nyss från matteprovet, det gick inte great. Heheh då min lärare vände på mitt papper för att se hur det gick så hör man "oj, vad hände här då?" då känner man sig ju duktig, eller hur?

Annars så är jag rätt glad, gick med stavar med jens och cia på gympan, det var fint. har godis så sockergrejset sjunker inte och jag ska vara med amanda efter skolan.Matteprovet kan inte ta ner mig särskilt långt idag.
Jag är så peppad på prommis, ska nog testa ringa stina ikväll igen, eller just ja, hon kanske har träning? kommer aldrig att lära mig vilka dagar det är. jag får väl testa ringa vilket fall som helst.

Känner att mitt socialbehovär lika stort som igår så jag hoppas att cias matte slutar snart så jag får babbla litegrann heheh. Snart har vi svenska och sen slutar jag, denhär  dagen har gått rätt fort faktiskt. happyface.


Och just nu vill jag helst bara spy ut galla över en massa folk, men bloggen är nog inte det bästa stället att göra det på. det får tas då jag umgås med någon av mina favoriter.

Aja, nu orkar jag inte mer. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0