263.

Jag kom hem för mindre än en halvtimme sen och jag är redan så uttråkad att jag vill gråta.

Snart ska jag gå och värma mig lite mat, sen ska jag hoppas på att någon jävel ringer och vill prata/umgås. Kände inte peppen på att vara ensam en kväll till, orkar liksom inte.

Idag har jag varit på en tokmysig fika med amanda, jag måste säga att jag verkligen gillar den bruden=)
Jag blir som så himla glad av henne, och det håller som i sig så jag känner fortfarande glädjen någonstans i magen. Jag vet inte om du brukar läsa min blogg gullet, men du är så grymt fin, kom ihåg det.




Vaniljlatte och trevligt sällskap är typ det bästa som finns=)


Annars så känner jag att jag inte har så mycket att skriva om, så jag ska nog sluta nu, hehe.
Förresten, om det är något som ni (mina få fina läsare) vill veta/läsa om så är det ju bara att säga till.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cicci

peppen ;)

2008-10-15 @ 14:44:48
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0