264.

Just nu är jag happyface, eller ja, det varierar som tusan men jag känner mig glad just nu iaf. Jag har kommit fram till att jag trivs nog endå ganska bra med mitt liv. Jag är bara less på att vissa folk är så fittiga ibland och att det alltid händer samma saker i skell. Men för tillfället så ler jag endå.

Min älskade vän rabies(eller kallas du inte det längre darling? vi träffas för sällan.) ska få se Navid Modiri & Gudarna på torsdag. Jag är så avundsjuk att jag nästan vill slå henne. Eller nej det vill jag inte, men fytusan vad jag med vill se dom! Hon skulle iaf ringa mig då hon ser dom så jag ska få höra lite. Puss på henne=)

Annars så håller jag på att boka upp helgen så jag inte blir ensam och får en ångesthelg bara för att jag ska vara nykter. Så på lördagen ska jag umgås med alle som också ska vara nykter i helgen, det blir super:) på fredagen har jag inget bestämt än, eller jag ska på teaterföreställning men efter det hittar jag gärna på något. typ vid 9tiden:* Känn er träffade allihopa, jag vill umgås!



Jag är nå så fruktansvärt sockersugen just nu:]
Och så påminner det här om stina, så då blir jag glad:)



Nu ska jag leka litegrann innan det är dags för sängen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är så härligt att skriva buymeaticket när jag ska gå in på din sida. Kunde inte ha sagt det bättre själv :)



Ska vi ta en promenad i helgen?

2008-10-15 @ 12:48:07
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: moa-stina

Åhhh vill till finnis igen! vill vara lekledare med dig igan <3 =)

2008-10-16 @ 20:06:45
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0