265.

Kom hem för typ enochenhalv timme timme sen, har haft nån slags informationsdag på campus idag, det var väl rätt trevligt, och man fick en god bulle vilket var bra eftersom jag sov över frukosten idag:)
Sen jag kom hem har jag lagat och ätit en god lunch bestående av nudlar och äggröra, sen har jag mest suttit här. Har nog tänkt dra mig in på staden ett tag för att se om det är någon finig där att umgås med, ikväll ska jag ringa till thomas och höra ifall jag får spendera några timmar där. Så idag blir nog fin.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva annars, så jag ska nog börja göra mig lite klar och sådär.
Puss på er!

Jag saknar massa folk från förut, det måste jag erkänna. T.ex jojje, kom och hälsa på i skell någon gång!:)
hahaha och ni kan ju bortse från hur jag såg ut förut xD



Kommentarer
Postat av: Victoria

De har visningar för allmänheten på precis den båten för 40kr :) Men tyvärr på onsdagar så det är lite knepigt att åka till Luleå mitt i veckan kanske? Tror nästa onsdag är sista gången dessutom.



Under dagen på lördag blir bra :) Hoppas det fina vädret håller i sig :)

2008-10-15 @ 13:24:23
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: matilda

sötnos<3

2008-10-15 @ 13:46:28
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0