266.

Ursäkta för dålig uppdatering igår, men jag sov större delen av dagen. Var på staden ett tvärt och handlade tops men det var ingen rolig där så jag for hem, hahah sen så slocknade jag typ direkt och sov tills klockan 9 eller så.

Den här dagen kommer typ inte att bli så rolig, men det känns endå rätt härligt. Skola, städa, träna och städa.  Första städa är huset, andra rummet. Heheh,

Och jag är så less så less. Hur kan du vara så fittig? jag fattar inte. Eller okej, inte direkt fittig men. Jag orkar endå inte.

Aja, jag sitter på D&T igen, men vid sämstdatorn i korridoren här. Eller den är inte filtrerad så det är bra, men det är sämst tangetbord och alla kan se vad man gör.
Så nu ska jag sluta blogga, har endå inget att säga.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0