270.

Så har jag hamnat här igen, hemma efter en asbra föreställning. Orkar inte skriva så mycket om föreställningen förutom att snubbarna var ruskigt duktiga och att våra egna improvisationer på teaterlektionerna känns väldigt små och dåliga efter det här. Det var länge sen jag skrattade så mycket. Tack för det=)<3

Just nu väntar jag på att Pååly ska höra av sig så jag får veta hur kvällen kommer att se ut. Då jag pratade med henne för en halvtimme sen så skulle hon ringa till sandra en snabbis sen skulle hon ringa upp, det går inte riktigt fort det där märker jag;)

Annars så har jag nog inte så mycket att säga, den här veckan har varit rätt lugn, jag har vilat mycket, det har känts som det behövs. Det har inte hänt så mycket, men jag är rätt tillfreds med livet.

Nu ringde Pååly så jag ska börja dra mig mot kvällens äventyr. Även om det blir lugna hemmaäventyr som inte innehåller en droppe alkohol så tror jag att det blir trevligt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0