272.

Egentligen har jag inte orken att skriva, men jag började tänka på en sak som jag måste få skriva om.
Det finns så mycket som man inte tar tillvara på. Saker som man gång på gång säger att man ska göra, men sen inser man att det har blivit försent. Jag gör det hela tiden.
Skjuter upp saker för att jag inte riktigt vet hur det kommer att bli, om det blir bra eller inte.
Jag började tänka på det här eftersom jag pratar med en tjej som gick i min klass på msn. Vi sa rätt ofta att vi skulle umgås någon dag, alltså efter skolan. Planen var att göra stuvade mackaroner och bara umgås. Asfin tjej, men jag sköt upp det. För jag visste ju inte om det skulle bli konstigt att umgås bara vi, tänk om det inte skulle funka osv.
Nu går det inte längre, för tjejen har flyttat till Chile, och då är det ju inte allt för lätt att umgås. Jag ångrar mig som, för hon är verkligen ashärlig och jag hade gärna känt henne bättre.
Jag vet inte riktigt, började bara tänka på att det är så himla mycket i livet som man inte inser var viktigt innan det är försent.
Så ta tillvara på allt, iaf så ska jag försöka bättra mig på det. Jag vill inte vakna upp om 60år och vara bitter över allt jag missat.



Förlåt att jag inte tog tillvara på dig hjärtat.

Kommentarer
Postat av: matilda

har också tänkt på det där.. :/

2008-10-18 @ 15:20:00
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemska tanke... nu blev jag lite ledsen i lilltån :(

2008-10-19 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0