275.

Jag har verkligen inte haft tid att blogga på ett tag, därav den dåliga uppdateringen:)
Gårdagskvällen spenderades som sagt med alle, det var asmysigt, vi tog det bara lungt, såg på film och så. Det blev rätt sent som ni kanske märkte på det förra inlägget så den här dagen har jag sovit mest. Jag sov tills min mama kom ner och tyckte jag skulle hjälpa till med middagen. Efter middagen så fick jag tag på stina så det blev prommis. Myspys alltså.
Jag är endå rätt så nöjd med helgen, även fast den var vit och allt.
Och jag har kommit fram till en sak. Tyvärr alla mina festvänner, men nästa helg blir förmodligen också vit. Fan också.
Jag måste spendera pengarna på annat den här gången.

Nu ska jag se om vi har något med socker i hemma, sockersuget håller på att ha död på mig.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0