281.

Såja, sitter på D&T och äntligen har jag fått mitt kaffe som jag har gått och längtat efter hela dagen.
Tog mig inte upp ur sängen förrän 10 över 8 imorse så jag har inget smink, hade inte ätit någon frukost eller nått.
Nu, då jag har mat i magen och kaffe i handen, känns allting rätt bra ändå.  Vi börjar tamigtusan komma lång med vårat eosgrejs så det känns rätt lugnt, jag vet hur min karaktär ska vara och ja, den här gången slipper jag vara en jävla mamma eller nått ;P

Idag är det tisdag, vilket betyder att snart är det helg. Haha okej, typ hela veckan kvar, men med tanke på hur fort tiden går så är det snart helg, iaf tycker jag det.
I helgen vet jag inte vad som händer. Iaf inte på fredagen, som sagt så ska jag vara nykter om inte någon vänlig själ vill ge mig gratisfylla men det gissa jag på att ingen vill så=( Så jag vill gärna umgås:)
På lördagen ska jag jobba på nordanå ett tag, sen så bär det nog  av till finnträsk. Jag vet inte om jag känner peppen, men iaf så ska jag ju vara med salla! Och det känns bra.

Nu så börjar vi snart om efter lunchen, det blir att kolla kostym, fixa med ljud och piller och en massa sånt. Sen så skulle vi visst ha något möte med grupp 4 också.

Nu ska jag kika lite bloggar och så.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0