283.

Har nyss kommit hem efter en råmysig fika som min syster bjöd på eftersom hon inte har råd med någon födelsedagspresent just nu, så jag är rätt happy, jag gillar min syster och våra samtal=)
Hehe som då vi cyklade in till staden:

Lollo -  Vad skulle du göra om jag kraschade nu?
Cicci -  Haha, jag skulle garanterat kissa på mig!




Hehe du må vara skum, men jag älskar dig=*


Annars så har det väl inte hänt så mycket idag, eller det har som varit trevligt. Har varit trött som bara den så det har väl blivit rätt mycket skumma grejer, tack för skratten Jens och Lina=D=D

"i'm not a man, not yet a woman"
"thanks for making me a spider!"

Aja, idag har varit en bra dag och jag tänker inte låta kvällen förstöra för mig. Jag mår ju bra för fan:)
Snart ska jag gå upp och göra mig lite kaffe, sen ska jag sätta mig här och slöa tills det blir läggdags, det känns endå rätt bra.
Imorgon ska jag på "2 glas mjölk" jag vet inte riktigt om jag tycker att det känns jätteroligt, men det är iaf någonting att göra. Sen så tror jag att mami&papi blir glada, det var ruskigt längesen jag gjorde något med dom.

Menmen. Puss på alla som har gjort min dag så bra, ni vet vilka ni är:*
Nu ska jag göra kaffe=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0