285.

"För det
Ordnar sig med lite socker på
Världen den har alltid varit lika grå
Besvikelse följs av besvikelse så
varför inte bara hälla lite socker på"


Sängen väntar, imorgon är det genrep och jag tror att det blir bra.
Kika in på staden någon gång mellan 11.30 och 13.30 på fredag för att få se våran EOSproduktion.































Idag var jag på "2 glas mjölk om dagen" Faktiskt bättre föreläsning än jag trodde. Värt att lägga en kväll på iaf.
Fick min manikyr idag också, det var najs.
Usch, nu måste jag nog sova. Bajs. Jag drömmer så jävla konstigt nuförtiden.
inte ens sådär mysigt, bara konstigt.




"Nej...Jag tror bara att det skulle bli tråkigt.."
Jag är glad att drömmar inte är verklighet ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0