286.

Ibland är jag nog lite mer känslosam än vad som är bra för mig.
Smsade med salla nyss och fick veta att jag nog kommer att hinna träffa henne imorgon, gissa vem som började grina litegrann av glädje? Jag har verkligen saknat att prata med henne, krama henne, bara umgås med henne dom här månaderna hon har varit borta, så det känns så jävla bra att jag äntligen ska få träffa min älskling.
Fast det känns inte peppande att första gången på jag vet inte hur länge som hon ska se mig ser jag förjävlig ut med stora mörka ringar under ögonen och grymt fett hår. Aja, det klarar hon nog, hon vet ju att det inte är äkta iaf=)

En dag kvar, sen kommer det där jävla efterlängtade lovet!
Dagen kommer alltså att spenderas på staden, kom in i arkaden och kika, jag ska spela kl. 12.00 & 13.00
Fast stör mig inte, jag har fan svårt att hålla koncentrationen endåxD

Snart kommer yster hem, då blir det middag sen städa.
Om mami eller papi kommer hem fort nog så blir det nog att fara på friskis också.
Så där är kvällen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

jamen hallå.. LAXlasagne som det NYA köket gjort -.- kan det vara gott?

2008-10-23 @ 16:29:06
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0